általános szerződési feltételek

I. Preambulum

  1. Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) tartalmazzák a HR-Evolution Kft., mint Szolgáltató (a továbbiakban: Szolgáltató) által megrendezésre és lebonyolításra kerülő Fluktuáció benchmark webinárelnevezésű online rendezvény (a továbbiakban: Rendezvény) történő jelentkezésnek és a Rendezvényen való részvételnek a feltételeit. Az ÁSZF hatálya többek között a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: ) 6:215.§ szerinti adásvételi szerződés tárgyában folytatott szerződéskötést megelőző tárgyalásokra, a szerződés megkötésének folyamatára, a szerződés teljesítésére, a szerződésszegő magatartásokra, illetve a részvételi feltételekre terjed ki.
  2. Vevőnek minősül minden olyan, a Ptk. szerint fogyasztónak minősülő természetes személy (a továbbiakban: Fogyasztó), illetve minden olyan Ptk. szerinti vállalkozás (a továbbiakban: Vállalkozás) (a továbbiakban összefoglalóan: Vevő), aki a Rendezvényen való részvételre jogosító jegyet megvásárolja a Szolgáltatótól. Résztvevőnek az a Vevő vagy egyéb magánszemély minősül, akinek a nevére a részvételi jegy szól (a továbbiakban: Résztvevő). Szolgáltató és Vevő együttesen Felek (a továbbiakban: Felek). Az adásvételi szerződés a Szolgáltató és a Vevő között létrejövő, a Rendezvényen való részvételre jogosító jegy megvásárlására vonatkozó szerződés (a továbbiakban: Szerződés).
  3. Vállalkozásnak minősül minden jogi személy, jogi személyiség nélküli gazdasági társaság vagy egyéb szervezet, illetve minden olyan természetes személy, amely a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el (pl. adószámos magánszemély, egyéni vállalkozó, őstermelő). A Vállalkozás képviseletére jogosult személy képviseleti jogkörének korlátozása a Szolgáltatóval szemben hatálytalan.
  4. A Szolgáltató jelen ÁSZF rendelkezéseit a vonatkozó jogszabályi keretek között egyoldalúan jogosult megváltoztatni. Az ÁSZF módosításának esetén a Szolgáltató a Vevőt a változásoknak a https://hrevolution.hu/fluktuacio-benchmark-webinar-2022/ weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) történő közzététele útján értesíti, a módosítás hatályba lépését megelőzően legalább tizenöt (15) nappal. Az ÁSZF módosításai a Weboldalon történő közzétételtől hatályosak, a már addig létrejött szerződéseket nem érintik.

II. A Szolgáltató adatai

Név:      HR-Evolution Kft.

Székhely: 1016 Budapest, Zsolt utca 4. földszint 1.

Nyilvántartó hatóság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Cégjegyzékszám: 01-09-913709

Adószám: 14653508-2-41

Weboldal: https://hrevolution.hu

Telefonos ügyfélszolgálat és panaszkezelés: + 36204857867

Ügyfélszolgálat és panaszkezelés e-mail címe: info@hrevolution.hu

Panaszkezelés személyesen: 1016 Budapest, Zsolt utca 4. földszint 1.

A panaszkezelés személyesen és telefonon munkanapokon 10.00 – 16.00 óra között elérhető.

III. A szerződés létrejötte, a megrendelés menete

  1. A Szolgáltató online rendszert üzemeltet az általa szervezett szakmai rendezvényekre szóló belépőjegyek értékesítése céljából; a Rendezvényre szóló részvételi jegyek is ezen az online rendszeren keresztül rendelhetők meg, amely a Weboldalon keresztül érhető el. A megrendelés és a jelen ÁSZF és a Szolgáltató Adatvédelmi Tájékoztatójának elfogadásával (jelölőnégyzet kipipálásával) kerül elküldésre a Szolgáltató részére.
  2. A megrendelés Szolgáltató általi elfogadásával a Szolgáltató a Rendezvényre szóló részvételre jogosító jegy tulajdonjogának átruházását vállalja el a részvételi jegy vételárának maradéktalan megfizetése ellenében. A szerződéskötés az online jegyrendszerben található megrendelőlap szabályszerű és a valóságnak megfelelő adatokkal való kitöltésével, és a „Jelentkezem” gombra történő kattintással kezdeményezhető. Felek között a Szerződés a szabályosan kitöltött és leadott megrendelés Szolgáltató általi visszaigazolásával (lásd az alábbi V.1. pontban), a jelen ÁSZF-ben foglalt feltételek szerint jön létre.
  3. A jegyvásárláshoz az alábbi adatok megadása szükséges:
    Vállalkozás esetén: cég neve, adószáma, számlázási címe, valamint a megrendelő személy neve, e-mail címe, pozíciója és telefonszáma
    Kutatásban részt vett cégek esetén: név, cégnév, pozíció, e-mail cím, telefonszám, számlázási cím
  1. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a Vásárló megrendelését indokolt esetben visszautasítsa, így különösen valótlan, vagy hiányos adatok megadása, illetve a rendszerrel, vagy a részvételi jegyekkel történő bármilyen visszaélés esetén.

IV. Jegytípusok

1.A Vevő részére a Szolgáltató három különböző típusú jegyet biztosít.

2.A webináron való részvétel a következő módokon lehetséges:

  • Díjmentes (Kutatásban részt vett vállalatok részére)
  • Vállalati résztvevők részére (29.990 Ft + ÁFA)
  • HR szolgáltatók részére (59.990 Ft + ÁFA)

V. Visszaigazolás

  1. A Szolgáltató a megrendelés beérkezését követően legfeljebb 1 órán belül küld visszaigazoló e-mailt küld a Vevő részére, majd legfeljebb 48 órán belül a megadott e-mail címre megküldi a hatályos jogszabályoknak megfelelően kiállított számlát. A számlát tartalmazó e-mailben feltüntetésre kerülnek a Vevő által megadott számlázási információk, a megrendelt jegy típusa és a fizetendő végösszeg.
  2. Amennyiben a Vevő nem kap visszaigazoló e-mailt, a II. pontban rögzített elérhetőségeken veheti fel a kapcsolatot Szolgáltatóval.
  3. Amennyiben a Vevő megrendelését már elküldte a Szolgáltató részére, és ezt követően hibát észlel a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 8 napon belül köteles jelezni a II. pontban rögzített panaszkezelési e-mail címre történő elektronikus levél megküldésével.
  4. Amennyiben a Vevő tévedésből más típusú jegyet rendelt, mint amit eredetileg szándékozott, azt 8 napon belül köteles jelezni a II. pontban rögzített panaszkezelési e-mail címre történő elektronikus levél megküldésével.
  5. Amennyiben a Vállalkozás belső szabályrendszere nem teszi lehetővé, hogy a Szolgáltató weboldalán keresztül vásárolja meg a részvételi jegyet, a II. pontban rögzített elérhetőségeken veheti fel a kapcsolatot Szolgáltatóval.

 

VI. Vételár, fizetési feltételek

  1. A Vevő az adásvétel tárgyának ellenértékeként a megrendeléskor elfogadott mértékű vételárat köteles fizetni számla ellenében (a továbbiakban: Vételár). A Vételár a részvételi jegy(ek)árának az összege, hozzáadva a mindenkori, a Szerződés létrejötte napján érvényes jogszabályoknak megfelelő általános forgalmi adót.
  2. A Vételár kiegyenlítése banki átutalással lehetséges. A megrendelés beérkezését követő 48 órán belül a Szolgáltató megküldi a számlát a megrendelés során megadott e-mail címre. A számlán a hatályos adójogszabályoknak megfelelően a közvetített szolgáltatások külön tételként szerepelnek. A számla tartalmazza a fizetéshez szükséges adatokat és a fizetési határidőt is, amely főszabály szerint 8 nap.

 

VII. A késedelem és a szerződésszegés jogkövetkezményei

  1. A Fogyasztónak minősülő Vevőt megillető elállási és felmondási jog gyakorlásának feltételeit és határidejét az alábbi VIII. pont tartalmazza azzal, hogy a Szerződés létrejöttétől számított 14 napon túli elállás és felmondás jogát a Vevő akként gyakorolhatja, hogy ha az adott előadás időpontját megelőző legalább 20 nappal mondja le a részvételt, jogosult a részvételi díj 50%-ának visszatérítésére.
  2. A Fogyasztónak nem minősülő Vevő az elállás és felmondás jogát akként gyakorolhatja, hogy ha az adott előadás időpontját megelőző legalább 15 nappal mondja le a részvételt, jogosult a részvételi díj 50 %-ának visszatérítésére, 15 napon belüli lemondás vagy meg nem jelenés esetén azonban a teljes részvételi díjat köteles megfizetni.
  3. A fentiek szerinti jogszerű elállás vagy felmondás esetén a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az erről történt tudomásszerzéstől számított 14 napon belül visszatéríti a Vevő által megfizetett összegnek a fentiek szerinti megfelelő részét.
  4. A Szolgáltató abban az esetben jogosult elállni a Szerződéstől, illetve a részvétel lehetőségét a Résztvevőtől megtagadni, amennyiben a Vételárról kiállított számla kiegyenlítése a fenti VI. pontban foglaltak szerint, határidőben nem történik meg.
  5. A Szolgáltató abban az esetben is jogosult a részvétel lehetőségét a Résztvevőtől megtagadni, amennyiben a jelen ÁSZF XI.1. pontjában foglalt adatkezelési hozzájárulást a Résztvevő a Rendezvény kezdetéig nem adja meg. A Résztvevő, illetve a Vevő a részvételi díj visszatérítésére ebben az esetben nem jogosult.

  

VIII. A rendezvényre vonatkozó rendelkezések

  1. A részvételi jegy névre szól és nem átruházható, azzal kizárólag a Résztvevő vehet részt a Rendezvényen.
  2. A részvételi jegyen feltüntetett kezdési időpont tájékoztató jellegű, a tényleges kezdés időpontja ettől eltérhet.
  3. A Szolgáltató fenntartja a programváltozás jogát.

 

IX. Fogyasztókra vonatkozó rendelkezések

  1. A fogyasztóvédelmi rendelkezések alkalmazhatósága szempontjából a természetes személy vevők körén belül különbséget kell tenni a Fogyasztó és a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró természetes személy (pl. adószámos magánszemély, egyéni vállalkozó, őstermelő) között, mivel a Ptk. és az irányadó jogszabályok értelmében a fogyasztóvédelmi jogok, így különösen a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben foglalt jogok csak az előbbi csoportot illetik meg.
  2. A Fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül jogosult a Szerződéstől elállni, ha a Szolgáltató a Szerződés teljesítését megtagadta vagy a Szerződést a Felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben – és nem máskor – kellett volna teljesíteni.
  3. A szolgáltatás, vagyis a Kutatás Benchmark Webinár rendezvénysorozat lényeges tulajdonságai megtalálhatók az https://hrevolution.hu/fluktuacio-benchmark-webinar-2022/
  4. Az oldalon teljeskörű és a Fogyasztók számára közérthető tájékoztatás található az elérhető jegyekről és azok áráról, bruttó formában (tartalmazza az esetenként fizetendő ÁFÁ-t), utalással a törvényes magyar fizetőeszközre, “Ft” formátumban. A Weboldalon a Fogyasztó regisztráció nélkül megtekinthet minden adatot, illetve a részvételi jegyet is megvásárolhatja regisztráció nélkül (a feltétlenül szükséges személyes adatok megadása mellett).
  5. A Szolgáltató neve, székhelye, postai címe, telefonszáma, elektronikus levelezési címe a II. pontban találhatók. A Szolgáltató üzleti tevékenységének helye a II. pontban megjelölt székhely. A Fogyasztó a panaszait a Szolgáltató II. pontban megjelölt bármely elérhetőségére címezheti.
  6. A Fogyasztónak minősülő Vevőt megillető elállási és felmondási jog gyakorlásának feltételeit és határidejét a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet tartalmazza, mely szerint a fogyasztónak minősülő Vevő a Szerződés létrejöttétől, azaz a megrendelés Szolgáltató általi visszaigazolásától számított 14 napon belül gyakorolhatja az elállás vagy a felmondás jogát.
  7. A Szolgáltató és a Vevő közötti szerződés határozott időre jön létre, időtartama a Fluktuáció benchmark webinár időpontjáig tart. A szerződés határozatlan időtartamú szerződéssé nem alakul át.
  8. Budapest Főváros Kormányhivatala Fogyasztóvédelmi Felügyelőségének elérhetősége:
    Cím: 1052 Budapest, Városház utca 7.
    Postacím: 1364 Budapest, Pf.: 144.
    Telefonszám: + 36 1 328 0185
    Fax: + 36 1 411 0116
  9. Jogvita esetén az illetékes békéltető testület a Budapesti Békéltető Testület.
    Székhelye: 1016 Budapest, Krisztina körút 99. III. emelet 310.
    Levelezési címe: 1253 Budapest, Pf.: 10.
    E-mail címe: bekelteto.testulet@bkik.hu
    Fax: + 36 1 488 2186
    Telefonszám: + 36 1 488 2131

X. Felvételek készítése, személyiségi jogok

  1. A rendezvényen való részvétellel a Résztvevő hozzájárul ahhoz, hogy a Rendezvényen a Szolgáltató fényképfelvételt, képernyőfotót, illetve hang- és videofelvételt készítsen róla. A Résztvevő hozzájárul továbbá ahhoz, hogy a rendezvényen készült fényképfelvételt, illetve hang- és videofelvételt a Szolgáltató a nyilvánosan elérhető internetes oldalaira (pl. Weboldal, közösségi média oldalak) feltöltse, továbbá programjai népszerűsítésével kapcsolatos elektronikus, nyomtatott és egyéb tájékoztató anyagokban PR és marketing célokra felhasználja.
  2. A Résztvevő tudomásul veszi, hogy a fenti 1. pont szerinti hozzájárulását bármikor jogosult visszavonni (akár a Rendezvény előtt, alatt vagy azután) mind a jövőben elkészítendő, mind a már elkészített és esetlegesen közzétett felvételek tekintetében. A hozzájárulás visszavonása a jelen ÁSZF II. pontjában rögzített elérhetőségéken tehető meg, akár szóban, akár írásban, azzal, hogy szóbeli tiltakozás esetén azt írásban is meg kell erősíteni. A hozzájárulás visszavonására vonatkozó bővebb információ a Szolgáltató Adatkezelési Tájékoztatójában található.
  3. A Résztvevő tudomásul veszi továbbá, hogy díjazásra a felvételek elkészítésére, illetve közzétételére adott hozzájárulás ellenében nem jogosult, arra a Résztvevő ingyenesen ad engedélyt a Szolgáltató részére.
  1. Személyes adatok kezelése
  1. Amennyiben a Vevő személye eltér a Résztvevő(k) személyétől, úgy a Vételár Vevő általi kiegyenlítését követő 1 munkanapon belül a Szolgáltató a Vevő részére egy olyan e-mailt küld, amely a Szolgáltató Adatvédelmi Tájékoztatójára és az adatkezelési hozzájárulás megadására szolgáló online űrlapra vezet. A Vevő ezúton vállalja, hogy a Résztvevő(k) számára ezen linket 1 munkanapon belül továbbítja, felhívva egyben a figyelmet arra, hogy a hozzájárulás megadása és a tájékoztató elfogadása a Rendezvényen való részvétel előfeltétele, annak elmaradása pedig a Rendezvényen való részvétel megtagadását eredményezheti a Vételár visszatérítésének lehetősége nélkül.
  1. A Vevő kijelenti, hogy adatai a valóságnak megfelelően kerültek megadásra a rendszerben. A Szolgáltató kizárja felelősségét a vásárlás során megadott téves, hibás vagy hamis adatok vagy e-mail cím megadásából eredő kárért. A Szolgáltató a Vevő által megadott adatoknak megfelelően felel a teljesítésért és a számla kiállításáért. A Vevőnek bármikor lehetősége van adatait ellenőrizni és módosítani. A Szolgáltató jogosult törölni a nyilvánvalóan hibás vagy hamis adatokat, továbbá kétség esetén jogosult Vevő valódiságát ellenőrizni.
  2. A Vevő vállalja, hogy haladéktalanul értesíti a Szolgáltató ügyfélszolgálatát adatainak bármilyen illetéktelen felhasználása, illetve a biztonság egyéb módon való megsértése esetén.
  1. A Szolgáltató személyes adatokkal kapcsolatos adatkezelésének részletes szabályairól, különösen az érintetti jogok érvényesítéséről, illetve jogorvoslati lehetőségekről mind a Vevő, mind a Résztvevő a Szolgáltató Adatkezelési Tájékoztatójából (https://hrevolution.hu/adatkezelesi-tajekoztato/) tájékozódhat.

XII. Teljességi záradék

  1. A jelen ÁSZF a Felek közötti szerződéses megállapodás valamennyi feltételét tartalmazza, az írásba nem foglalt esetleges korábbi megállapodások hatályukat vesztik.
  2. Amennyiben a jelen ÁSZF vagy a szerződés egyes rendelkezései vagy rendelkezéseinek egyes részei hatálytalanok vagy végrehajthatatlanok lennének, vagy hatálytalanná vagy végrehajthatatlanná válnának, az ÁSZF egyéb részei hatályosak maradnak. Ilyen esetben (kiegészítő) értelmezés útján azok a vonatkozó szabályozások érvényesek, amelyek a lehető leginkább megfelelnek a hatálytalan vagy végrehajthatatlan szabályozás gazdasági céljának.
  3. A Vevő a megrendelés elküldésével, a Résztvevő a Rendezvényen való részvétellel kijelenti és szavatolja, hogy a jelen ÁSZF-et megismerte és azt magára nézve kötelezőként kifejezetten elfogadja. Vevő a jelen ÁSZF elfogadásával megerősíti, hogy az ÁSZF-ről kifejezett tájékoztatásban részesült, és azt kifejezetten elfogadja.
  1. A Ptk. 6:81.§ rendelkezéseitől eltérően, amennyiben a Vevő általános szerződési feltételeket alkalmaz, úgy annak a rendelkezései nem válnak a Szolgáltató és a Vevő között létrejött szerződés részévé; a Vevő általános szerződési feltételeinek szerződéses tartalommá válását a Felek kifejezetten kizárják.

XIII.       Záró rendelkezések

  1. A jelen ÁSZF magyar nyelven készült, értelmezésében a magyar jog szabályai az irányadók.
  2. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Ptk. vonatkozó rendelkezései, továbbá az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény és a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szabályai megfelelően irányadóak.
  1. A jelen ÁSZF hatályba lépésének időpontja 20221. március 7. napja. Az ÁSZF rendelkezéseit a hatályba lépését követően kötött szerződésekre kell alkalmazni.

Budapest, 2022. március 7.