BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓ

zaj helyett a lényeg – hatékony kommunikáció a szervezet összes szintjén

friss:

A McKinsey friss felmérése szerint a vállalatok 68%-a nem kommunikált még a kollégái részére tiszta víziót a pandémiát követő munkavégzésről, a járvány idején bevezetett akciók hosszú távú fenntartásáról. Ez könnyen bizonytalanságban tarthatja a munkavállalókat, nem beszélve arról, hogy a zavaros jövőkép negatív hatással lehet a produktivitásukra és elköteleződésükre. A felmérés egy másik fontos eredménye: a vállalatok azon 32%-nál, ahol megtörtént a jövővel kapcsolatos vízió tiszta kommunikációja, a kollégák magasabb elégedettségről, elköteleződésről számoltak be. Ezt az eredményt fontos kiegészíteni azzal is, hogy a nem kommunikáló vállalatokhoz képest a jövőt tisztán kommunikáló cégekben ÖTSZÖR MAGASABB ELÉGEDETTSÉGET MÉRTEK.

Valóban ekkora hatása lenne a belső kommunikációnak? A válaszunk: IGEN!

Azonban csakis jól átgondolt, tudatos kommunikációs stratégiával támogatott, megfelelő platformokon működtetett információáramlással érhetjük el hatékonyan a kollégákat. Az e-mail és a faliújság önmagában már nem elég.

Az utóbbi évek szervezeti diagnosztikái során számtalanszor hallottuk a következő mondatokat a kollégáktól:

 

 „Nem kapunk elég információt.”

 

„A minket érintő változásokról nem tudunk semmit.”

 

„Pletyka útján értesülünk mindenről.”

 

„Ha nincs a dohányzó, biztos, hogy semmilyen hír nem jut el hozzám.”

HR-esként, cégvezetőként gyakran nem értjük, hogyan lehetséges ez? Hiszen minden fontos információ ki van tűzve a faliújságra, becsületesen küldjük a heti hírlevelet a kollégáknak, szépen dizájnolt plakátokat is használunk – vajon hol csúszik el mindez? Lehetséges egyáltalán javítani rajta, főleg, ha a dolgozók egy nagy része kékgalléros munkavállaló, és nem rendelkezik céges e-mail címmel?

gyorsan

könnyen

szakszerűen

2 perc alatt akár 200 munkaszerződés generálása

Szerződéses adatok összegyűjtése munkavállalói és HR oldalról

Adatok ellenőrzése, validálása

Szerződéses dokumentumok (pl. munkaszerződés és munkaköri leírás) automatizált elkészítése

Adatok előkészítése a HR rendszerbe való feltöltéshez

Bármilyen nyelven, angol, németen kívül, akár szerb, ukrán nyelven is egy klikkeléssel

BTR
A rendszer megjelenése és funkciói teljes mértékben cégre szabva, a megrendelővel szorosan együttműködve kerülnek kialakításra.

KINEK AJÁNLJUK?

Azoknak, akiknél nagy az adminisztrációs teher az új belépők miatt

Azoknak, akiknél gyakori a külföldi foglalkoztatás és az ebből adódó plusz feladat

Azoknak, akiknek több mellékletet is szükséges készíteniük a munkaszerződés mellé, és ez sok-sok plusz időt jelent

Azoknak, akiknél a több telephelyből eredő távolságok miatt nagyobb a hibalehetőség és az időráfordítás a beléptetés során

Azoknak, akik szeretnék naprakészen látni az aktuális trendeket és szükséges beavatkozási pontokat.

hogyan működik?

3 perces ismertető videónkból kiderül:

A HR DIGITALIZÁCIÓJA AZ IDEI ÉVi CÉLKITŰZÉSED? EZ EGY ÚT HOZZÁ!

AZONNAL BEVEZETHETŐ

Kezd el használni akár már jövő héttől.

CÉGRE SZABOTT

A Te cége, a Te dokumentációiddal (szerződés, tájékoztató, munkaköri leírás.)

BIZTONSÁGOS

Mi csak az eszközt adjuk, adatok a cégednél maradnak!

EGYSZERŰ

Nincs szükség az IT osztály segítségére.

MEGBÍZHATÓ

Nincs többé a szerződésből kimaradt fontos vagy elgépelt adat.

IDŐHATÉKONY

2 percen belül generál több száz dokumentumot.

munkaszerződések

lépj szintet a hr adminisztrációban!
a btr-el a szerződések elkészítése kevesebb időt vesz igénybe, mint maga az aláírásuk.

További információért és cégre szabott ajánlatért, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot:

Kapcsolat:
Nézz körül nálunk:

Legfrissebb blog bejegyzések